Contacteer Ons

Dit veld is verplicht.

Ik ga ermee akkoord dat deze gegevens worden opgeslagen en verwerkt met het doel contact op te nemen. Ik ben me ervan bewust dat ik mijn toestemming op elk moment kan intrekken.*

Dit veld is verplicht.

Vul alle verplichte velden in.
Bericht kon niet verzonden worden. Probeer het later opnieuw.
Bericht is succesvol verzonden

Adresgegevens:
Prinses Christinastraat 17
4455 BC Nieuwdorp Nederland
Telefoon: 06 16534796
E-mail: info@gxhappymoments.nl


  U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na 
  ontvangst zonder opgave van reden te 
  annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 
  dagen om uw product retour te sturen. U krijgt 
  dan het volledige orderbedrag inclusief 
  verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten   
  voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn 
  voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 
  circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte 
  tarieven de website van uw vervoerder. Indien u   gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het   product met alle geleverde toebehoren &              –indien redelijkerwijze mogelijk– in de 
  originele staat & verpakking aan de 
  ondernemer geretourneerd worden. Om 
  gebruik te maken van dit recht kunt u contact 
  met ons opnemen   
  via info@gxhappymoments.nl Wij zullen 
  vervolgens het verschuldigde orderbedrag 
  binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour 
  terugstorten mits het product reeds in goede 
  orde retour ontvangen is. Mocht het product 
  beschadigd of de verpakking meer beschadigd 
  zijn dan nodig is om het product te proberen, 
  dan kunnen we deze waardevermindering van 
  het product aan u doorberekenen. Behandel het   product dus met zorg en zorg ervoor dat deze 
  bij een retour goed verpakt is.

























 

Klachtenpagina

“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat   
  zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons   
  kenbaar te maken door te mailen naar    
  [info@gxhappymoments.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing,   dan is het mogelijk om uw geschil  aan te melden voor    
  bemiddeling via WebwinkelKeur via   
  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/
  geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook     
  mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform   van de  Europese Commissie. Dit ODR-platform is te   
  vinden op  http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht 
  nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw   klacht te deponeren via het platform van de Europese   
 Unie.”

©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.